9-8 mars Måndag och Söndag

Måndag: 8-14 Nästan alla barn idag på förskolan. Bara en som var ledig. Full rulle har det varit! Idag förberedde jag barnen som skulle med på det estetiska besöket. Pratade lite om vad vi skulle göra med mera. Vad vi skulle tänka på när vi kom till ett museum och vad det var för något. Gick faktiskt jättebra! Var ute på e.m med barnen.

Söndag: Mådde bättre idag än igår tack o lov. Var inne hela e.m Mamma var ute med barnen. Jag pluggade vid datorn och kollade vimmelbilder från melodifestivalen i Norrköping. De såg verkligen ut att ha kul.... fest! fest!

På eftermiddan var jag o barnen på klädparty Lingon o Blåbär! hos min vän Dagmar. Jättemycket folk där och jättemycket fina kläder. Barnen fick tights, en tunika och en solhatt. Johan kom in en sväng o vi fikade tillsammans. Klockan tickade på o vi kom hem alldeles för sent!!! men kul hade vi! Vi brukar inte ha tid o ses så ofta så det är kul att passa på när man ändå kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0