7 Mars Lördag

Vaknade sent idag! Vilken rolig kväll vi hade igår.....Artisterna var jättebra ( nästan allihopa) Synd bara att Sarah Down Finer var sjuk igårkväll så det var en inhoppare istället som sjöng. Har inte mått så himla bra idag tyvärr. Känner mig lite vissen, har ont i halsen och kroppen o är sååå himla trött. Har inte tid o bli sjuk nu.... vill inte.

Inne hela f.m Barnen lekt bra. Har velat fram och tillbaka om vi ska ut ikväll. Kommer ju vara fest överallt eftersom Melodifestivalen är här!!!!! Har haft kontakt med Johanna o Fredrik om det. De ska ha Sofia o Roger på middag ikväll. Har även frågat om de också vill ut ikväll. Strul med barnvakt också har vi haft. Plus bussar som inte passar in. JAG HATAR VERKLIGEN DESSA BUSSTIDER PÅ HELGERNA..... Det går ju inte att ta en taxi kostar ju en förmögenhet!!! Johan o jag tänkte ta en buss vid 22.10 in till stan. Sen går sista bussen hem vid 01.36 fattar inte!

Johanna ringde o sa att de inte ville följa med ut efter om och men..... Åhhh ville verkligen gå till Flygeln ikväll. Där är det Schlagerfest med Pernilla Wahlgren mfl. 2 dansgolv + karaoke. Eftersom jag hade en melodifestivalbiljett fick jag 50 kr. i rabatt. Tusan också!!!! Vad ledsen jag blev..... men men.

Kollade istället på tv hela kvällen. Det fick bli Melodifestivalen en andra gång....Vad tyckte ni om artisterna som kom med till finalen??? var det rätt låtar som kom med? Jag ville så gärna att BWO skulle komma med, men icke så synd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0