2-4 Mars

Onsdag: SE NEDAN ( sist)

Måndag: Började vfu:n igen efter 3 månaders uppehåll. Hade inte varit där sedan december 2008. Kul att få komma ut igen i verksamheten! Min vägledare var SJUK. Jag, en ordinarie personal +  en vikarie jobbade.( En personal var i fjällen) Det var inte det lättaste!! Ingen mjukstart om man säger så. Fick upplägget över dagen direkt o det var bara att anpassa sig efter situationen....

Jag talade om lite för vikarien hur rutinerna var på avdelningen o vad man skulle tänka på. Vilket ansvar alltså!! Men det gick bra.... Höll i samligen m.m gjorde precis allt som min vägledare skulle ha gjort! Vilken dag det var och vilken ljudnivå det är på en förskola.... inte klokt igentligen! Fick i allafall massor av credit av den ordinarie personalen

Helt slut efter första dagen

Tisdag: Samma sak idag. Min vägledare sjuk. Men vi klarade av dagen i allafall! delade på sysslorna. Höll i sångstund innan maten. Jag låste och gjorde iordning på e.m gick med de sista barnen till avdelningen som var öppen resten av kvällen.

Onsdag: Äntligen är min vägledare frisk!!!!!!! Dagen gick fort! Hade fördjupad handledningsmöte på e.m Fick massor av beröm efter de här dagarna. Kul! Gick igenom utvecklingsplanen, det estetiska besöket + lite mer Slutade kl. 14! Hämtade barnen!!! Hatar verkligen detta väder! Ni ska se barnens ytterkläder..... Fy Fy Fy Gegga o åter gegga.

Min kompis Susanne ringde! Var i Söderköping..... Skulle hämta Idun som har varit hos mormor o morfar i några nätter. Susanne o Idun kom över till oss ett tag! Barnen blev överlyckliga!! Lekte o hade jättekul. Oj vad Idun har lärt sig många ord nu. Helt otrolig duktig är hon lilla gumman... Puss o kram på dig!

Nä nu är klockan alldeles för mycket! Kram o God natt


Kommentarer
Postat av: Lalla

Vilken otur att din vägledare varit sjuk. Men nu har du haft två helhetsdagar iallafall, och det är väl skönt det kanske :) Ha det så bra! Kram

2009-03-05 @ 17:29:11
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0