Lördag 14 februari Alla hjärtans dag!!! Stockholm

Lämnade barnen hos farmor o farfar i Norrköping på f.m Sedan åkte jag och Johan till Stockholm för en romantisk weekend med hotellövernattning. Väl framme gick vi in på Heron City i Kungens kurva. Hade aldrig varit där förut så det var jättekul att se. Det var enormt stor därinne med massor av affärer + SF-biograf med 18 salonger!!!!!! Åt lunch där + shoppade en hylla och en lampa inne i MIo-butiken. Sedan chekade vi in på hotellet. Kolla in rummet.

Begav oss ut på e.m ner mot T-banan och åkte in till Stockholm city. Vi var lite sena så vi trodde att affärerna skulle stänga strax. Gick o strosa i Gamla stan!!! Jag köpte en väska på mitt favoritställe där. Jag älskar verkligen väskorna där.
Tog en snabbfika på pressbyrån, kolla på högvaktsbytet på slottet. Gick mot NK-gallerian och där var alla affärer öppna till vår förvåning till kl. 18. Köpte en present till barnen där!!!

Åkte tillbaka till hotellet. Där avnjöt vi hotellets buffè på kvällen. Det fanns massor av mat att välja på! och ni skulle ha sett dessertbordet! mums mums!! Kollade även på melodifestivalen uppe på rummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0