Fredag 6 februari Kvällsmys med grupp: K

Hey....!
Lena kom och hämtade mig på morgonen. Åkte sedan hem till henne och pluggade och fortsatte vårat skrivande med barnboken. Oj Oj Oj...... vad vi jobbade. Hade kanonkul! Fick skjuts tillbaka till Sörping. Gick och hämtade barnen på frita och dagis. Hem. Väntade till kvällen. Rotade i garderoben efter något  snyggt att ha på mig. Mamma tog barnen en stund och de vinkade av mig vid busshållplatsen.
Träffade Lena på bussterminalen i Norrk. gick sedan till Jasmina. Alexandra var redan där och fick hjälp med både smink och hår av Jasmina.... blev verkligen jättefin! Sabina kom också och vi började att laga tacos!!! När maten var klar satt vi o vänta på Matilda som var försenad. Pratade och hade jättekul! (Tyvärr var Emelie sjuk och kunde inte komma)

Eftersom Jasmina ska gifta sig snart busade vi lite med henne. Gav presenter och lekte smakleken och en frågelek!
Det  var kul!

Vid 23.30 började vi runda av och det var dax för Alexandra, Lena och jag att ta på oss dansskorna!!! Träffade Alexandras kompis med pojkvän vid Max och sedan styrde vi kosan mot PALACE!!!!! var ju hundra år sen jag var där. Tyvärr var det inte så mycket folk där som vi hade önskat men det var trevligt iaf. Drack en jättegod drink och dansade och pratade hela natten lång! Klockan gick fort och plötsligt blev den 03.00..... Kim skjutsade hem både mig och Lena.

Kom i säng vid 04.00 på lördagsmorgonen!!! vilken tur att man inte är ute o partajar allt för ofta!!!

p.s Glömde kameran denna kväll. Men ska få bilder av Alexandra inom kort

Kommentarer
Postat av: Lalla

Ja, det var helt klart en rolig kväll :) Snart ska du få bilderna av mig :)

2009-02-12 @ 20:58:59
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0