Åter skola 26-30 januari

Fredag: Konstseminarium idag med verkstadsgruppen. Grupp K vår grupp var Domare. e.m gick fort. och seminariet gick bra. Beställde Sibyllamat på kvällen med familjen! Mums! Skönt att ta det lugnt efter en intensiv vecka. Har varit sååå himla trött de senaste dagarna.

Torsdag: Förberedde rättegången till imorgon. Prata ihop oss. På e.m gick jag, Lena och Alexandra på stan. Åkte hem till mig. Luncha ihop. Mycket prat om gamla tider blev det!! Oj Oj Oj vilka minnen som dök upp i huvudet. Plugga vid datorn.

Onsdag: Vår grupp började med att redovisa vår MINI-integration på morgonen. Pirat och havstema. Allt var redan i ordning i musiksalen. Vi klädde ut oss och det var dags att bjuda in resten av grupperna. Gick bra!! Under dagen fick vi även vara med på en saffariresa i djungeln samt samt ett äventyr till i djungeln. Jättebra gjort alla grupper!! Jättekul.
På e.m gick jag själv på stan och fynda en svart jacka och ett par jeans på rean!!


Jag och Emelie är sjöodjur. ( Men väldigt glada sådana)


Lena ( Haj) Alexandra(Pirat) Sabina( Sjökapten)
 Emelie och jag ( Sjöodjur) Matilda+ Jasmina ej med på
bild.


Här syns lite av våra scener. Sjögräs, fiskenät och fisk

Tisdag:
Introduktion på MINI-integration.Kanonkul! Dramalärare, idrottslärare och vår kursledare spela upp ett rollspel. Där vi i verkstadsgruppen fick medverka. Vi var journalister vi i grupp K. Vi skulle rädda Christer Fuglesang (Kursledare) som var kidnappad av " MonaLuna"( idrottslärare) på månen! Kul Kul!!! Sedan var det dags för oss i gruppen att spåna på ett rollspel. Vi gick till bildsalen och tillverkade fiskar. Var i dramaförrådet och lånade kulisser.och kläder. m.m

Måndag: Gick på stan med gruppen! Kul Kul..... Jag ocj Lena var på P.O.P fyndade 2 par byxor till Matilda. Gick hem till Sabina ett tag. Vad gjorde vi där allihopa??? Tillbaka till Campus. Luncha med Alexandra och Lena i " Hemliga rummet"
TRÖTT IDAG. konstigt undrar varför????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0