18 februari onsdag

Full rulle redan från klockan 7.30 ung på morgonen. Matilda till frita, sista dagen innan sportlovet! Alice hemma idag med. Lena kom med sina barn och Alexandra kom också. Åt en härlig frukost innan vi började med forskningsarbetet igen. Barnen lekte medans vi satt i källaren och pluggade. Nedrans arbete säger jag! såååå himla jobbigt.

Barnen stojade och det var svårt att koncentrera sig. Lunch! åter plugg. Alice somnade av utmattning efter all lek. Sov i 1 tim 30 min. bredvid Alexandra i fotöljen! Passade på och ta fram lite plugg godis, det går åt ibland kan jag lova! Oj Oj vilken dag. Nu är det bara några rader till som fattas sen är arbetet färdigt. Jag är helt slut!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0