16 Februari Måndag

SPORTLOV för vissa andra men inte för mig. Alice får vara hemma idag hos mig för hon har haft feber i helgen och hon hostar som bara den. Stackars lilla gumman! Mormor o Morfar var så snälla o kom och hämta Matilda imorse med bilen. Skjutsade upp henne till skolan. Lena kom och vi gjorde de näst sista förberedelserna av boken som snart är klar.

Eftersom Alice var sjuk idag kunde jag inte följa med till skolan och kopiera och lamminera in boken. Lena fick klara sig utan mig! Hon fick göra mycket själv och det blev enormt stressigt för henne..... ville så gärna hjälpa till men not!

Alice har inte haft någon feber idag vilket är skönt för henne. Har varit piggare och hon har till och med dansat och klätt ut sig. Vi tittade lite på Pippi Långstrump på youtube tillsammans och spelade spel. Fick en tablettask och sen var hon nöjd! Sedan kom Matilda hem från frita. Som tur var skjutsade morfar hem henne också.

Lena ringde på kvällen och frågade om vi kunde åka in till skolan och göra klart boken. Hon hann inte när hon var själv under dagen. Kom o hämta upp mig. Jobbade som slavar med boken. Men det STRULADE som vanligt! inget blev bra! usch.... så vi måste ha hjälp av en lärare under veckan. För på fredag är det dags att visa upp vårt mästerverk!!


Sent arbete inne på campus en måndagkväll. De både lamminatmaskinerna
är i full gång!! Nu jäklar ska det bli färdigt.........

Kommentarer
Postat av: susanne

Vad fint det blir! måste se den sedan när den e klar! kram på dig bästis

2009-02-17 @ 11:54:46
URL: http://idunsvarld.blogspot.com
Postat av: Jasmina

hehe tack gums längtar efter och se er också kommer bli spännande hoppas din dotter mår bättre:) kram

2009-02-17 @ 18:15:04
URL: http://jasmincii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag håller med om barnboken, vilket jobb!! hoppas ni fått den hjälp ni behöver :) vi ses på bokmässan :) kram

2009-02-17 @ 19:53:12
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0