Nyårsafton!!!

Satt faktiskt och pluggade på förmiddagen. Hehe! Jag vet ingen rast ingen ro. Jag och barnen gick o handlade godis till kvällen. Gästerna kom vid 17.30 Johan stod vid grillen och grillade kotlettytterfilè som skulle serveras tillsammans med Bakad potatis med tillbehör! Mycket gott!! Han är så himla duktig på o laga mat...... Efterätten bestod av varma päronhalvor med aftereight på samt grädde till det! Mums! Barnen lekte och showade för oss som vanligt! Jag fick många nyårshälsningar på mobilen och hade fullt upp med att svara på alla.

Gick ut och fyrade av riktiga stora bomber vid 12-slaget!! fint med alla fyverkerier! Önska Gott nytt år till alla!
Min kära syster ringde oxå..... Kul att höra ifrån henne. (Blir inte så ofta som jag skulle vilja) Gick hem o skålade in det nya året. Somnade vid 02.00!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0