8,9,10 Januari

Lördag: Låååång och tråkig dag. Matilda har ingen feber idag och det är skönt. Är mycket piggare och är uppe på benen och är som vanligt. Barnen är raslösa. Åt lunch tidigt. Johan har åkt in till stan och skulle inhandla lite saker! Han ska titta på en digitalkamera till mig b.l.a Jag och barnen har hängt tvätt och lagt i ytligare en tvätt till i maskinen. Det blev mycket tvätt igår vill jag lova. Trodde att Alice mådde bra idag men icke! SPYDDE i trappen ner till källaren för ett tag sedan. Det var bara för mig att ställa mig på alla fyra och börja torka. Tur att vi har handsprit hemma säger jag. USCH JAG HATAR VERKLIGEN SPYER!!!!!! Får se hur dagen fortlöper

Fredag: Matilda har haft mardrömmar inatt och kallsvettats. Lilla gumman! Hon mådde inte bra på morgonen men vi chansade och gick till skolan. Men efter typ 1 timme ringer de ifrån skolan och säger att hon har feber och är hängig. Johan slutar jobbet och hämtar henne. Hon går och lägger sig och mår inte alls bra. Jag tar en buss in till stan 11.45.

Dags för Slutseminarium vi i gruppen redovisade det vi har gjort i kursen. Sjöng,pratade och visade upp våra figurer som vi hade gjort. Sabina var Pippi Långstrump, Lena var Tommy, Matilda var Annika, Alexandra var Anne på Grönkulla och jag var Robinson Crusoe. De övriga var sig själva! Gick faktiskt mycket bra!! Heja grupp K!
Kom hem Matilda hade 39.3 i feber. Hon kräktes av febern. Torka och torka.

Jaha sen var det Alice som klagade att hon hade ont i magen. Kräktes 3 gånger i tv-soffan. Vilken härlig fredagskväll ( INTE!!) Skura och åter skura. Natten till lördag var dock lugn.

Visst ja! Susanne ringde idag och sa att hon har tagit examen idag!!!!! GRATTIS MIN KÄRA LILLA KOMPIS!!!! Nu är du färdig sjuksköterska. Jippi!!!! Lycka till i arbetslivet

Torsdag: Skoldags igen! Kul! Träffa gruppen planera till slutseminariet. åt lunch, gick till Café Kuriosa och tog med kaffebröd till skolan som vi smaskade på! Hade sedan vfu-seminarium och det gick bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0