5,6,7 Januari

Onsdag: SLUT PÅ JULLOVET Barnen började på dagis och skola. Johan har börjat jobba igen. Jag har varit hemma idag och pluggat hemma. Hade glömt att göra en vfu-uppgift som jag har skrivit idag istället. Men det gick ganska fort att skriva ihop den. Ska ha vfu-seminarium imorgon och då är det bäst att vara väl förberedd. Lena (från min arbetsgrupp) ringde och vi pratade i 1TIMME!! Smider planer inför fjällenresan som ska bli av den här månden! Oj Oj vad vi har pratat om denna resa. Ska bli såååå himla kul!!!

Nu hoppas vi på att Alexandra ( i min arbetsgrupp) Snälla du ska väl med!!!! och Johanna följer med också.

Snart ska jag titta på Grammis-galan.........

Tisdag: Jag och barnen har VARIT I PULKABACKEN IDAG! Äntligen har vi kunnat gå ut efter många dagar av bitter kyla ute - 16 grader ute varje dag. Men idag var det skönare! Min pappa kom till backen och blev barn på nytt!! han åkte snowracer med barnen och hade jättekul!!

Måndag: Min kompis Cicci och hennes barn kom till oss idag! barnen har lekt inne hela dagen för att det är så himla kallt ute. Har lagat mat tillsammans och suttit och pratat och haft det kul! En heldag med lek och mycket prat!!! Kul.......

Kommentarer
Postat av: Lalla

Yees, jag ska följa med! :D Och det ska bli jätteroligt! ;D Vi ses imorrn så vi får prata mera om det, packning och så vidare ;) Kram

2009-01-08 @ 19:13:51
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0