2,3,4 januari

Söndag: Våra kompisar från Gusum skulle ha kommit på söndagmiddag. Men de ringde och sa att de hade fått magsjuka. Usch! Tur i oturen att det hände innan de begav sig hem till oss. Vill verkligen inte få den skiten! Det är det värsta jag vet. Värsta skräcksenariet om hela familjen skulle få det samtidigt.

Lördag: Hemma på f.m sedan bar det iväg till BUSFABRIKEN med min kompis Cicci och hennes barn. Hade jättekul! där. Barnen trivs som fisken i vattnet där. Var där i 3 timmar. Sedan kom Johan och hämtade oss och så åkte vi hem till Söderk.


Fredag: Gick upp vid 6.45 Matilda och jag åkte en buss in till Norrk. Hängde på låset på Lindahls konditori + ica. Köpte med oss goda smörgåsar och andra godsaker till matsäck. Begav oss sedan till HIMMELSTADSLUNDSHALLEN. Matilda hade fått SKRIDSKOR i julklapp som vi skulle testa. Det var första gången också! Guuuud så kallt det var -12 grader. Vi var de första som kom till utomhusrinken och isen var precis nypolerad!!! det var dökallt och snöra på oss skridskorna. Men det gick till slut.

Matilda trodde nog att det skulle vara lättare än det var! Bambi på hal is såg hon ut som! Hihi..... inte lätt det där för lilla gumman. Tröttnade efter typ 20 min. så vi gick in och åt vår matsäck inomhus. Mysigt! tittade sedan på proffs inomhus som åkte skridskor. Tog bussen tillbaka till city. Gick sedan i några affärer innan vi åkte hemmåt efter en härlig dag........

Kommentarer
Postat av: Lalla

Vad roligt det är att åka skridskor :) Jag och Kim åkte igår, och det tar ju ett tag innan man kommer in i det ;p Vi ses imorgon. Kram

2009-01-07 @ 15:52:20
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0