18 januari söndag

Vi har spekulerat och vi tror att Matilda inte tålde maten som hon åt igår på IKEA. ( Hon åt inte samma mat som oss) Hon mår bra idag tack o lov. Ingen magsjuka skönt! Vi skulle ha gått på julgransplundring idag på miniorerna men vi stannade hemma och slappade istället.

Jag har suttit vid min bästa vän (datorn) Hahaha!! rättat dem fel som jag skulle ändra på i portfolion. Har skickat in den texten nu. Hoppas jag får G nu. Surfat runt lite o kollat. Varit ute en sväng med Alice men gick bara runt kvarteret.

Pratat med Johanna i 1 tim i telefonen. Pratades väldigt mycket om vår Fjällenresa....!!!!
Nu ska jag förbereda inför morgondagen. Börjar en ny kurs imorgon. Puss o Kram
Min egen lilla Pippi Långstrump!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0