16 januari Fredag

Portfolioseminariet gick bra idag! Tack Alexandra för dina kommentarer! Vår examinator är SV-lärare och hon hade verkligen koll på vad vi hade skrivit. Tyvärr fick jag några kompleteringar men inget farligt som tur var! Efter skolan gick jag och Alexandra och mötte hennes kompis och hennes pojkvän. Vi åkte till affären Partaj där de handlade festsaker till helgen. Sedan åkte vi åter till city där vi gick i några affärer. Jag köpte b.l.a skidvantar på Stadium.

Jag och Kims pojkvän var hungriga och gick till Sibylla medan de andra shoppade loss. Det blev en trevlig lunch med mycket prat! ( Alexandra han var verkligen en rolig liten prick) Haha! Fick åka med till Söderk. ändå upp till skolan. Hämtade M och sen A på dagis. Fredagsmyyyys!!!!

Kommentarer
Postat av: Lalla

Vad bra att du inte tyckte att jag var för hård i min opponering mot dig. Känner mig alltid lite elak, men jag tyckte att din portfolio var bra! Haha, ja Kim och Fredrik är roliga filurer du ;p Det var bra att du hade en trevlig lunch :) Vi ses imorgon :) Kramar

2009-01-18 @ 20:52:11
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0