15 januari torsdag

Lämnade barnen på skola och dagis. Hem åt frukost. Idag har jag varit flitig som en myra!! hahaha..... Har hunnit med en hel del. Bytt gardiner i sovrummet, Matilda och Alices rum. Bytt till rena lakan i sängen. Plockat bort ytligare julsaker, klä av granen. Diskat och tvättat. Under f.m var jag på priskrossen fyndade skidstrumpor och jumpabyxor som kommer att vara bra att ha i fjällen.!!!! Längtar!! var på Outlet halva priset på allt där. Köpte strumpor till Matilda. Gick sedan till Jysk och tittade även där var det Rea. Jag blir som tokig när det är billigt!! Gick över en sväng till Willys och handlade mellis till busfröna.

Hämtade barnen. Matilda hade en kompis med sig hem idag. Mumsade på drickyogurt och muffins när vi kom hem. De lekte kanonbra och Alice fick vara med hela tiden! Jag kunde pyssla ostört med alla sysslorna jag babblade upp alldeles nyss.

Nu ikväll har jag gått igenom det jag ska säga på portfolioseminariet imorgon.8-12. Det sista som vi har i kursen. Önska mig lycka till! Har även läst igenom min portfolio. Just det! fick också ett mail idag om att vi ska få ytligare en medlem till i vår arbetsgrupp. Kram och god natt


Kommentarer
Postat av: susanne

Hejsan! kolla in min nya egna blogg!

kramar

2009-01-16 @ 13:45:16
URL: http://sussieinthebigtown.blogsidan.se
Postat av: Anonym

kolla in min nya egna blogg. Kramar

2009-01-16 @ 13:46:24
URL: http://sussieinthebigtown.se
Postat av: susanne

http://sussieinthebigtown.bloggsida.se/

Kolla in min nya blog. Fel adress förut.

Kram

2009-01-16 @ 13:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0