14 januari onsdag

Äntligen var Alice frisk och kunde gå till dagis..... lämnade henne  vid 7.45. Sen gick Matilda och jag till skolan. I dag var det dags att gå till skolsköterskan på 6-årskontroll. Det gick jättebra utan anmärkning!!

Väl hemma hade jag några timmar för mig själv. Städade bort julen i köket och lite i vardagsrummet. Skönt att få bort julgardinerna plus lite annat. Cyklade bort till fotoaffären tog nya kort till mitt leg som gick ut i december. ( Jag fattar inte man klarar sig nästan inte utan ett leg.) Gick sedan bort till banken och beställde nytt bankomatkort som jag skulle ha gjort för 100 år sen!!!!!!! Hämtade ut ett paket från CDON.com och gick sedan i några affärer till. Kul!

Gick en annan väg upp till skolan och hämtade Matilda. Det var sååå jättemysigt med solen som lyste ut över gärdena och skogen. ( Synd att jag inte hade med kameran) Hämtade barnen och Alice var på bästa humör och gick o sjöng hela vägen hem...!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej

Ja visst var det härligt väder ute idag. Jag längtar massa till våren. Vad skönt att Alice var på bra humör idag.

kram

2009-01-14 @ 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0