Måndag 2 februari

Måndag: Idag hade vi Introduktion på produktionerna som ska pågå i några veckor. Jag och Lena hade valt att
ha äventyrsbana. Medan de andra i gruppen hade valt att skriva barnbok samt dockteater. Från första början var vi veliga om vad vi skulle välja. Gick och frågade om vi fick byta till barnboksgruppen. Men när det väl var dags att få yterligare information så gick vi till äventyrsbanegrupen ändå!!!!!! ( Fattar inte jag är sååå himla velig och kan aldrig bestämma mig)

Vi blev uppdelade i grupper och arbetet kom igång med tankar och idèer om en äventyrbana som vi skulle visa upp sedan för en barngrupp. Lena och jag var väl sådär engagerade i arbetet. Tänkte hela tiden på barnboksskrivandet hela tiden. Alexandra och våra tider passade inte ihop och det skulle bli svårt att få till några tider till vårat arbete med forskningsstrimman + att vi skulle få åka in till skolan varje dag med buss eller bil.

Till slut beslöt vi oss för att byta grupp!!!! i barngruppsgruppen fick vi själva lägga upp våra studietider och var vi skulle vara o plugga. Gick till ansvarig lärare och det var OK för oss att hoppa in. Var sedan med på en informationsträff om barnboksskrivandet. OJ OJ VILKEN DAG..... VARFÖR SKA JAG VARA SÅ VELIG???? DÅLIG EGENSKAP ELLER HUR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0