25 februari onsdag

Idag var det dags att läsa upp barnboken för Matildas förskoleklass på morgonen. Delade även där upp barnen i två grupper. Det gick jättebra! Barnen var jätteduktiga på att lyssna.... När jag väl skulle gå därifrån blev Matilda ledsen och ville följa med mig hem igen. Men icke hon fick stanna kvar i skolan för jag skulle hem o plugga.

Väl hemma kollade jag igenom texten som det snart är deadline på. Ändrade på lite saker. Läste även igenom alla forskningsarbeten som alla grupper har skrivit. Hann med mycket tyckte jag!! vilket är bra

Kvällen tillbringades också framför datorn, skrev lite på planeringen av det estetiska besöket som jag ska ha under praktiken. Går lite knackigt med det hela tycker jag..... men men Helt slut i huvudet blev jag i alla fall och även trött i ögonen. Får så himla ont när jag har suttit för länge framför datorn.

Kommentarer
Postat av: Lalla

Du får komma hit och kika i mitt album istället :) Trevlig helg! Kram kram

2009-02-28 @ 16:40:09
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0