Tisdag!

Hade en ganska tråkig föreläsning imorse. Den handlade om barnböcker och den föreläsningen har vi tyvärr haft redan, men en liknande. Visst var det intrressant men det blev lite långdraget med upplägget som föreläsaren hade tänkt! Vi fick sluta typ 25 min tidigare i allafall! Det var tur det för jag somnade nästan! Jag, Alexandra, Matilda och Jasmina satt och väntade på resten av gruppen i Kåkenhus i ca 30 min.!!!! ( de gick inte på föreläsningen på morgonen) Sedan hade Jasmina hade bjudit hem oss till henne där vi skulle ha vårat seminarium utan handledare. Ohh!!! vad mysigt det var. Vi kurade ihop oss i hennes nyinköpta fina soffa. Jasmina passade upp på oss och gjorde både te och kaffe till samtliga. Hon bjöd även på hembakat! Sedan var diskussionen i full gång! Vi fick till slut ihop våra två A4 papper. Jag, Alexandra, Sabina och Emelie stannade kvar lite längre och satt och prata lite. Trevligt trevligt! Utanför föll regnet usch usch..... På vägen till bussen gick vi in i en affär på Kungsgatan oj vad man kunde fynda där. En riktig rolig affär! Laddade på busskortet och sen tog bussen till Sörping. Guuud vad jag blev blöt av regnet. Hade inget paraply med mig som vanligt. Jaha det var min dag det! Kram occh hej! Förresten har lärt mig nu hur man lägger in bilder på bloggen. Ska se om jag kan nu!


Kommentarer
Postat av: Lalla

Haha, en rätt bra dag, förutom regnet och föreläsningen ;P Den där affären ska jag besöka fler gånger förresten ;)

2008-11-11 @ 20:09:16
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0