Tisdag

Morgonen kunde ha varit bättre. Mamma, pappa och jag stod i bilkö på E 22:an. Usch!! Fy!! Klockan gick och mamma ringde till sitt jobb och sa att hon skulle bli försenad. Gick verkligen i snigelfart framåt. Jag sa att jag skulle höra av mig till Alexandra som säkerligen skulle sitta i kö hon med fast i bussen.Hann inte göra det förrän jag fick ett sms av henne! Den här morgonen hade jag min nya mobil för första gången. Kunde inte sms:a till henne.... är lite ovan vid det än så länge på den nya mobilen. Jag ringde istället. Hon satt också i kö. Blä! Väl framme stressade vi till Bomull där vi skulle ha Bild igen. Väl framme fick vi reda på att bildläraren också satt i kö så han skulle bli sen han med. Jaha ok! Bilden var rolig idag med. Fick 5 st. vita "brickor"  vi skulle komma på 5 st. adjektiv och sedan måla dem på brickorna. Inga detaljer skulle det vara. Sen skulle vi göra ett gruppprojekt det var faktiskt mycket kul.... det blev snyggt grupp K! Lunch sedan begav det sig till Konstmuseèt. Vilket oväder det var! Fy! regna, blåste och jag vet inte vad. Tittade på fina tavlor och pratade lite om gruppens utvalda tavla. Slutade tidigare. Gick på stan en snabbis med Alexandra. Åkte hem. Efter maten vid 19 gick jag ut en promenad med mamma i över 1 timme hade faktiskt stegmätaren med mig! Gud vad halt det var och kallt. Krams 

Kommentarer
Postat av: Lalla

Ja, gud vilken dålig start på morgonen! Men hoppas att vi slipper stå i kö idag, och att det inte regnar eller blåser :p Det räckte gott och väl igår! Vi ses snart :) Kram

2008-11-19 @ 07:44:37
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0