Sorry för att jag ej har skrivit på länge!!!!

Hej!
Gud vad det är stressigt.... Har inte hunnit skriva på jättelänge nu. Har gått i skolan varje dag den här veckan till klockan 17! Puh!! Är väldigt sliten i kroppen känner jag. Den här veckan har vi i min arbetsgrupp träffats och planerat både den ena och det andra!. Vi har haft 2 stycken litteraturseminarium.... så nu har vi avklarat alla Pippi Långstrump böckerna, Anne på Grönkulla och Robinson. Just det! och även Språkväven. I tisdags hade vi träslöjd på e.m. Det var kul! Vi skulle i arbetsgruppen jobba tillsammans med playwood ( trä) då vi skulle såga och även måla en scen eller ett landskap ur böckerna som jag nämnde förut! Vi valde Anne..... gick sådär. Svårt att såga och armar m.m gick av o vi fick limma. Fick även ont i armarna efter allt sågande. Hehe!
 
I onsdags hade vi redovisning av vårat bokpaket (Kärlek) i  svenskan. Gick mycket bra! Kan bero på att vi tränade några gånger innan. Igår (torsdag) hade vi 3-dim verkstad. Hade inte en susning på vad det var för något. Men det visades att det var bild eller skapande kan man säga! Grupparbete även där. Vi valde då att jobba om Pippi!! Gjorde en Herr Nilsson av lera, gipsmasker, och ett stort träd av hönsnät, tidningspapper+ gips. Oj Oj vilket arbete........!!!!!!! Hjälptes åt i gruppen hela e.m man blev helt slut.

Just det! Lena och jag gick ut på stan på lunchen! Skulle leta efter något o ha på mig på julfesten på Johans jobb. Lena hittade ett skidställ. Guuud vilket fynd hon gjorde.
Efter skolan gick vi ut på stan igen och då var även Alexandra med. Gick till VeroModa först och sen massor av affärer till. Oj Oj vad jag testade kjolar och klänningar och allt för det nu var! Klockan gick fort. Men beslöt mig för att köpa klänningen på VeroModa i allafall. Hehe!!! Första och sista affären som jag gick till. Knäppt eller hur!

Lena var sedan snäll o jag fick åka med henne enda fram till dörren i Söderk.

Ikväll ska jag ha på mig klänningen jag köpte! ( Hoppas på att jag kan visa ett kort snart på hur den ser ut)

Ha en bra helg! och en härlig 1:a Advent

Kommentarer
Postat av: Lalla

Jadu, vilken vecka det har varit. Men hoppas att du har det trevligt på julfesten nu ikväll :) Kram

2008-11-28 @ 19:05:10
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0