Söndag

Även idag sov vi länge! såååå himla skönt. Städat lite. Jag och Alice var och ringde på hos Susanne.( Som vi inte har träffat på över 1 månad) Frågade om hon ville med ut på en promenad i det vackra vädret. Idun var sjuk..... stackars lilla gulliga ungen. Hon sträckte fram armarna mot mig och ville att jag skulle ta upp henne. Men det gick ju inte. ( Det smittar ju så otroligt det där) Ohhh!!! ville sååå gärna krama om henne mitt lilla gudbarn! Gick i allafall till Ica och sen till bibban och lämande böcker. Alice somande på vägen och sov en liten före middagslur! Susanne och jag hade så mycket o prata om när vi inte hade setts på så länge. Visst har vi sms:at och så men det är ju inte likadant som att prata med varann. Det blev en skön söndagspromenad. Sedan pluggade jag lite. Läser en avhandling om Bildskapande i förskolan. Den är faktiskt väldigt intressant får jag lov att säga. Men guuud så många sidor det är att läsa. Har fått låna den av Alexandras kompis. Hon har skrivit ut den från internet och det är en redig bunt att läsa vill jag lova!!! Johans föräldrar här som vanligt när det är söndag. Fikat och sen gjort iordning barnen inför imorrn. Ska nog läsa lite till i avhandlingen ikväll. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0