Söndag och farsdag!!

Hejsan svejsan!
Blir galen! har försökt att lägga in bilder på bloggen men misslyckas hela tiden. Fattar inte vad jag gör för fel. Har gjort som Jasmina sa att jag skulle förminska bilden. Men det funkar inte ändå???? så synd! I allafall I dag är det farsdag! Vi var bortbjudna till mina föräldrar på mat. Dessvärre var det inget som barnen gillade att äta idag. Det serverades nämligen Porterstek..... mums mums! men det tyckte inte barnen. Jag gav pappa min banankaka och han blev jätteglad! (Ska försöka lägga ut en bild på den senare) sedan fick han en upplevelseatlas med många roliga och intressanta sevärdigheter. Köpte även lotter som han skrapade och vann hela 30 kr!!!! bra va?  Alltid något. Sedan blev det lite fika och barnen lekte med sin kära lilla morfar..... Gick hem i mörkret och då hade Johans föräldrar kommit på besök. Jag läste lite och sedan åt vi lite kvällsmat och tittade på Singing bee! Vi ses imorrn! Kram

Kommentarer
Postat av: Lalla

Hehe, min pappa fick också lotter bland annat, men han vann inte ett dugg :p Vi får ta och kolla upp det där med bilderna, är ju så tråkigt när det inte funkar!! Vi får ta och titta på saken imorgon :) Hade bra, så ses vi imorgon! Kram

2008-11-10 @ 14:04:57
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0