Söndag! Min födelsedag

Hade lite sovmorgon innan det var dags att börja dagen med lite bestyr inför kalaset. Plockade undan lite och städatde det sista. Johan var stressad som vanligt och gick med dammsugaren och skurhinken och gjorde det riktigt fint minsann! Klockan 15 kom gästerna..... Det var mycket trevligt! Fick många fina saker. B.la många fina blomsterarrangemang! Ett kakfat med våningar, SPA-set, armband, pengar ( det är alltid bra att ha!) Bjöd på glögg och pepparkaka. Sedan var det dags att fika med kladdkaka, äppelmuffins och chokladbollar b.la ( bakat alldeles själv) Haha! Jag minglade runt och pratade med mina gäster. Hade gjort lite mysigt i källaren där jag hade dukat upp och tänt ljus! Där satt alla mina kompisar och gotta sig! Detta blev sedan samlingsplatsen. Skrattade och pratade och hade det sååå himla roligt! Tack snälla ni för att ni är så himla fina vänner!!! ÄLSKAR ER ALLIHOPA!! Och tack för alla fina presenter jag fick. Jag vill även tacka min kära mamma och pappa. Mormor!, svärfar och svärmor samt moster och morbror!! ÄLSKAR ER!!! Det blev en mycket lyckad dag som jag sent kommer att glömma!

P.s Tack alla ni oxå som sms:a och gratta mig på födelsedagen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lalla

Vad härligt att du hade en bra födelsedag :) Kram

2008-11-24 @ 21:08:34
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0