Lördag!!!!

Idag tog vi det lugnt på morgonen, skööönt!! Sedan åkte vi in till stan och hämtade mina efterlängtade kort på Mediamarkt! och sen till Elgiganten där jag hämtade min nya fin fina mobil en Samsung U 600. Åhhh vad glad jag är!! Men ett problem har jag att lösa.... Alla mina foton i gamla mobilen är jag rädd att förlora. Har ju samlat på mig ganska många nu på 4 år faktiskt! Har försökt att föra över dem på datorn med USB-kabel men har ej lyckats. Attans oxå! Jag vill ju inte att alla mina fina bilder ska försvinna. Vet någon hur jag kan göra???? så hör gärna av er!  Kan inte börja använda min nya mobil förrän det är löst. Jaha i allafall. Åt lunch på pizzeria Vesuvio. Guuud så god mat de har där. Åt så jag höll på o spricka! Sen var vi på Rusta,Jula och Coop.Försöker att hitta ett nytt duschdrapperi men det är inte det lättaste. Alla är av 100 procent polyester men vi vill ha ett i plast. Fatttar inte att det inte finns någonstans att köpa!!! Väl hemma tog vi det lugnt. Pluggade lite och sen tittade vi på tv hela kvällen! Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Lalla

Åh, vad kul att du äntligen fått din nya telefon nu :) Och alla kort som du ska sätta in i album och grejer :D Vilken härlig lördag :) Kram

2008-11-10 @ 14:03:09
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0