Lördag Rätt julstämning?

Hej Hej.......!!!
Guuud vad jag är trött. Gissa hur dags vi kom hem inatt? Kl. 02.00!!!! Är helt slut med andra ord. Tyvärr var det inte så kul på julfesten med Johans jobb igårkväll :-( Jag var redan då jättetrött och inte alls på partyhumör. Klänningen jag hade på mig var jättefin! Jo, det var jättegott julbord de serverade! hur mycket mat som helst. Det tråkiga var att jag inte kände igen en endaste kotte som var där. Orkade inte ta kontakt med någon och börja en konversation....... Oj Oj vad vi åt i allafalll. Blev helt stoppmätt!

Efter maten riggade de upp för disco. Då ville jag åka hem!! men vi kunde ju inte bestämma det själva eftersom vi åkte med ett annat par ifrån Söderk. Och de ville inte åka hem just då. ( Inte Johan heller för den delen) Jag började ha tråkigt..... Tog en drink i baren. Huset bjöd!!  Gick omkring o minglade, Johan pratade med alla människor han kände och jag stod lite bakom. Hur kul är det??? Satte mig i foajèn och messade. Guuud va tråkigt! Ingen ville åka hem. Timmarna gick..... 

En jobbarkamrat till Johan kom och tog tag i armen på mig och sa att där kan du väl inte sitta och ha tråkigt!  Han var 21 år och lärling till Johan. Vi gick ut och snackade lite. Han var jättetrevlig! Jaha tiden gick..... Johan ringde hem till hans föräldrar som var barnvakt åt barnen. Frågade om det gick några bussar hem. Men icke sa nicke. Satt och tittade på alla människor som begav sig hemmåt. Men inte vi..... Förresten var discomusiken så himla hög så jag kunde vara där inne ens en gång. Till slut kom paret vi åkte med och då var klockan 01.15 ung!!!! Hade inte alls tänkt att det skulle bli så här sent. Var så JÄKLA arg!!!!!

Nehej, nu ska jag hoppa in i duschen så jag vaknar nån gång. Är sååå seg. Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0