Lördag!!!!!! 320 kg. Buskis

Sov länge! Begav oss in till stan. Lämnade barnen hos farmor och farfar. Jag och Johan åkte till Rusta, fyndade julgardiner. Sen åkte vi in till city. Stod i kö till Skandiateatern där vi skulle se farsen 320 kg. buskis! med b.la Stefan och Siv Carlsson i Stefan och Krister. Den var verkligen jättebra! Gud vad vi skrattade. Siv är ju sååå himla bra när hon är Augustina. Roligt är även när Stefan är Ollvert!!!! WAUE, dä kvittela.......!!!! Hahahaha. Efter teatern satt de medverkande vid scenen och skrev autografer. Man kunde köpa julkort och även en bok som Stefan och Krister har givit ut. Johan köpte en bok där Stefan skrev sin autograf i och sedan tog han i hand med honom!! Jag skojade och sa till Johan efteråt att nu kan du ju inte tvätta händerna på ett tag. ( Skoja bara) Efteråt hade vi bokat bord på HARRYS!!! vI avnjöt en god middag då vi åt Harrys Toast!!! Den maträtten kan jag verkligen rekommendera. Jättegott! Åkte hem till farmor o farfar tittade lite på tv och sedan hem till Sörping. Barnen somnade fort och jag och Johan tittade på en Beck film.

Kommentarer
Postat av: Lalla

Vilken härlig lördag! :D Skulle också vilja se buskisen. Stefan och Krister är ju så roliga :D Beck är ju också bra, jag såg också lite på den mellan varven :p Kram

2008-11-16 @ 18:41:30
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0