Lördag!!!!

Hej Hallå!!
Johan och hans föräldrar åkte till Ullared vid 04.30 imorse!! Jag låg fortfarande o sov såklart när han åkte. Barnen vaknade vi 07.20 o tyckte att de hade fått en skön sovmorgon!!!! Men nej.... gå inte upp redan sa jag det är ju helg!!! Men de hade jättekul där de satt o pysslade i Matildas säng medan jag sov vidare. Hehe!! Idag på f.m började jag och barnen baka Äppelmuffins till mitt födelsedagsfika tills imorgon. Det gick bra faktiskt! Barnen slickade skålen och jag gräddade muffins. Sedan kom min kära mamma och tog med barnen ut på en promenad. Jag hade verkligen fått upp ångan för bakning så det var bara att baka på. Jag bakade 2 stycken Kladdkakor och sedan chokladbollar efter det!! Johan ringde stup i kvarten och frågade massor av saker inifrån affären.Mamma ringde o frågade om jag vill komma över o äta lunch. Det passade utmärkt sa jag för barnen var ju redan där. Åt mat och softa lite där. Lekte lite med barnen och kolla på mina gamla saker som jag har sparat i mitt gamla rum. Mamma vill så gärna att jag tar hem alla kvarglömda saker..... det blir aldrig av tyvärr. Har ju inte bott hemma sen 2001. Men men..... nån gång så. Nu på e.m har jag städat o åter städat till morgondagen. Plockat i köket skrubbat i badrummet. Alice kissade på sig precis vid toaletten. Skrubbade där och sedan in med henne i duschen!!! Är helt slut nu känner jag..... Ont i huvudet har jag också. Ringde till Johan nyss o de är snart hemma igen efter dagens tripp. Kram

Kommentarer
Postat av: Lalla

Vilken lång dag du haft. Men du har fått väldigt mycket gjort minsann. Jag vill också ha en bakdag snart :) Kram

2008-11-23 @ 18:53:38
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0