Kul i skolan idag!

Idag har vi haft svenska hela dagen! Min grupp och jag skulle berätta någon livfull händelse från barndomen idag.
I Grupprummet vi satt i hade vi tänt ett ljus och släkt alla lampor. Det blev faktiskt mycket mysigt och inlevelsefullt. Jag berättade bla om en händelse som utspelade sig i fjällen när jag var runt 6-7 år! Jag tog även med kort därifrån som gruppen fick titta på. Det var mycket intressant och höra vad de andra hade och berätta också! På lunchen satt vi kvar i grupprummet och åt. Vet inte hur vi kom in på ämnet men vi pratade i allafall om förlossningar!! De övriga i gruppen som inte hade några barn ställde frågor och jag, Lena och Matilda fick svara på massa frågor. Dem blev helt häpna och förvånande när vi berättade om vissa saker.... Oj Oj tänkte jag det var verkligen inte meningen att avskräcka dem från att skaffa barn. Men det finns ju MÅNGA härliga stunder också med en liten nyfödd. Jaja mycket skoj hade vi och vi skrattade en hel del kan jag säga! Hann med en tidigare buss hem på e.m. Hämta Matilda på frita och sen Alice på dagis. Jo, det är faktiskt lite bättre i magen idag... ingen värk så skönt! Hoppas det inte kommer tillbaka. Tvi tvi tvi! Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Det var lite läskigt ska jag säga när ni pratade om förlossning, men samtidigt bra att veta. Kul att du har skaffat dig blogg. kram kram

2008-11-06 @ 19:24:46
URL: http://jasmincii.blogg.se/
Postat av: Lalla

Haha, ja gud vad vi skrattade! Och vi utan barn fick minsann reda på mycket fakta inom området förlossningar. Haha, på gott och ont ;p Kramar

2008-11-06 @ 22:28:09
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0