Fredag: Till Gamla Linköping med skolan!

Hej!
Vilket väder det har varit idag! Jag som ville ha fint väder med sol idag när vi skulle till Linköping! Regn regn och åter regn. Fy! Åkte i allafall med Campusbussen från polishuset ung. Träffade Sabina, Emelie, Alexandra och Jasmina. Väl framme till Linlöping fick vi gå en bra bit för att komma till Gamla link. gick igenom Valla m.m Det regnade och man frös. Satt och rimmade och ramsade i ett gammalt mysigt 1700-tals hus gruppvis. Sen var det dags och byta rum och vi fick gå ut i regnet och gå till "kapellet" hette det. Där åt vi våran matsäck jag och mina grupppolare! Guuuud vad jag frös! Jag hade bara kallt vatten med mig. Burr! Ville så gärna ha en mugg med varm choklad istället! Det var inte nån riktig ordning och reda på det hela tyckte vi. Vi gick istället runt lite och kollade. Gick b.la. till Cloettaboden och handlade lite smått och gott!! sedan gick vi till den mysiga bokhandeln! Kl 12.20 var det dags att åka tillbaka till Norrk. Fick gå samma väg som vi kom i den geggiga leran i skogen. Usch så mina nya fina stövlar såg ut...... När vi kom fram till Norrk. Gick jag och Alexandra en sväng på stan innan bussen till Sörping skulle gå. Fick stå hela vägen hem... jobbigt! Hämta barnen lite tidigare och sen hem. Fredagsmys med tv och pizza! ( och sen lite goda chips) Kraaams

Kommentarer
Postat av: Lalla

Vilken mysig avslutning på dagen iallafall :) Hihi, ja imorgon tänkte jag gå och testa klänningen, så vi får se hur den sitter ;p Ses imorgon! Kramar

2008-11-16 @ 18:10:42
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0