Fortsättn. Torsdag

Har haft svenskaverkstad hela dagen från 8.15-14.45 Suttit som vanligt i ett grupprum tillsammans med ett litet ljus som sällskap!! Vi har jobbat vidare med vårat bokpaket och sedan har vi fått hitta på egna berättelser antingen en folksaga eller något helt annat. Jag, Alexandra och Jasmina jobbade tillsammans. Kom på en idè väldigt fort. Vi började komma in på Ullaredsresan som jag, Alexandra, Lena och Johanna gjorde under Alla helgona helgen i år. Vi gjorde om vissa delar så att det blev en liten spökhistoria samt en saga på en o samma gång. Fast det mesta var sant kan jag säga. Jag och Alexandra var helt inne i Ullaredsresan och mindes tillbaka hur det var. Sedan skulle vi berätta våra historier i vår grupp. Gick bra! Lena kände igen sig konstigt va? De andra i gruppen ville veta mer så vi berättade hela våran upplevelse från början till slut. Läskigt! Jag rös verkligen i hela korppen när vi talade om det. Fy! Fy! så obehagligt. Det var det värsta som jag har varit med om i hela livet!!!! Nåväl nu ska jag se till o plugga lite. Sen ska jag se lite på Bröllopsform på tv.

Kommentarer
Postat av: Lalla

Usch, det var läskigt att tänka tillbaka på händelserna. Även fast jag hade det väldigt trevligt, så kommer jag nog aldrig att glömma den där känslan av skräck, och jag kommer aldrig att glömma denna händelse heller. Lycka till med pluggandet. Imorgon ska jag ha en intensiv pluggdag hade jag tänkt. Vi får väl se hur det går ;p Kramar

2008-11-20 @ 19:45:11
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0