Fortsättn. Onsdag

Första syslöjdsverkstan var rolig idag! Vi fick karda ull och även tova den. Nu skriver jag nästan exakt samma sak som dig Alexandra men man fick verkligen en flashback från lågstadiet i skolan när jag höll på med nästan samma saker. Jag gjorde ett hjärta, en nyckelring och sen en liten mask! Det var faktiskt lite kul!! Sedan efter verkstaden träffades vi i gruppen och våra huvuden bara glödde när vi planerade och jobbade med det kommande forskningsseminariet. Det gick bra! Go girls!!!! Nej, måste plugga nu lite innan Bonde söker fru börjar. Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Lalla

Haha, det är ju ingen fara att du skriver typ som mig ;p Bara kul att någon annan håller med en :p Kul var det ju iallafall ;) Kram

2008-11-13 @ 19:03:53
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0