Fortsättn. Lördag

Halloj!
Idag pluggade jag lite på f.m. Mycket som ska göras innan vfu:n som börjar på måndag. Ska skriva planering till mina vfu-uppgifter plus mera. Började julstöka också idag mitt i allt annat. I helgen nu så är det Adventsmarknad i Söderköping. Jag och barnen gick ut en sväng på e.m Gick först till Hagatorget. Där köpte vi lotter av en skolklass på samma skola som Matilda. Jag vann!!!!! Jag brukar aldrig vinna. Vet ni vad??? Jo hela 5 kronor!!! Hahaha!! Träffade ett par av våra förra grannar som vi stod och pratade med en stund. Sedan kom Susanne och lilla Idun!!! Vi stod och tittade på akrobater som uppträdde på torget!. Gissa om barnen tyckte det var roligt!!

Efter det gick vi till en affär och tittade. Tomten kom också! Sen gick vi till Brunnsladan där det var hantverksstånd. Det var jättefint där! Köpte faktiskt en julhandduk där. Matilda ville ha brända mandlar så det fick hon! Barnen var sugna på lördagsgodis så det blev en sväng till gottebutiken också! Mys hemma på kvällen med tacos..... Mums mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0