Tisdag

Började klockan 08.00 på praktiken. Idag har jag gjort en av mina första estetiska uppgifter med barnen. Filtavlor med snögubbar och julgranar på. Denna uppgift ska även rulla på i några dagar så att så många barn som möjligt får testa på. Gick faktiskt jättebra! Tavlorna blev jättefina. Oj, vad barnen var duktiga.... Under veckan ska jag även göra nejlikor i apelsin med barnen! Gud vad det har varit mörkt ute idag... är det nån mer som har märkt det??? Fy Fy!! Dagen gick fort slutade vid 14 idag med.

Hämtade barnen, jag lagade mat i all hast. Sen bar det iväg till nästa julpyssel, denna gång till dagis. Jättekul pyssel även där! träffade många föräldrar med barn och pratade och pysslade tillsammans. Vi bakade även pepparkakor och det doftade ljuvligt!!! Var sista familjen hem som vanligt, så vi kom hem vid 19.15 ung. Tänkte plugga lite nu. Måste skriva ett reflektionsdokument som ska lämnas in snart. Guuud hur ska jag hinna med allt??? Kramen så länge

Kommentarer
Postat av: Lalla

Vad är det för reflektionsdokument som snart ska lämnas in?? Jadu, vad härligt det är med allt julpyssel, bak och luciaträningar :) Kram

2008-12-03 @ 13:26:52
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0