Tisdag

Gick upp tidigt, mycket tidigt! 04.45. Åkte en buss vid 5.40 in till Norrköping. Började klockan 6.10 på praktiken. Hade inte så mycket att göra, satt och prata tills några barn kom vid typ 7. Pratade med min vägledare idag. Pratade lite bedömning och hur aktiviteterna har gått under veckorna. Hon var jättenöjd!!!!! Och berömde mig massor för att jag har utvecklat mig ännu mer. Sedan var det dags för luciaträning. Oj vad vi har sjungit och tränat hur vi ska gå! På torsdag klockan 18 smäller det. Hehehe! Slutade klockan 13, åkte hem. Satt och pluggade vid datorn, hämta barnen. Mat, dator igen+ chatt med Johanna! Hon skickade förresten en bild till mig. Hon har färgat håret! Jättefint blev det. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0