Tisdag

Träffade äntligen mina kompisar i arbetsgruppen igen idag.det var kul! Hade förberedelse till både studentverkstan tills på fredag och sen jobbade vi på med uppföljningsseminariet som vi hade på e.m Susanne var i Norrköping på Campus. Visade henne in på Bomull samt att hon gästade både mig och gruppen på lunchen då vi åt tillsammans i ett grupprum!! Det var kul och se henne..... Min lilla festis!! Hahaha. Tänk va länge vi har känt varandra sen vi var 7 år gamla....... I allafall, seminariet gick bra. Sen fick jag åka med Susanne hem, lämna av mig vid Matildas skola och sen ner till Alice!! Tack snälla för att vi fick åka med dig!

Var på utvecklingssamtal om Alice på kvällen också. Gick bra. Gick sedan o lade på mina julkort i brevlådan. Julfrimärkena var slut så att jag gick till ett annat ställe där hade de frimärken från förra året! Fick dem till halva priset!!! vilket fynd. 12 frimärken för 30 kr. Det ni!

Sen blev det plugg och åter plugg på kvällen.

Kommentarer
Postat av: susanne

Det var kul att få vara med er i skolan och se vad ni pysslar med :-) Syns på Lördag Bästis!!

2008-12-18 @ 10:58:46
URL: http://idunsvarld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0