Söndag

Kunde inte sova längre än 8.15 imorse. Var klarvaken och gick upp. Satte på datorn, fixa lite med julklpappar som jag skickade efter. Skönt med en lugn stund innan alla andra vaknar!! Sen var det dags för mig, Matilda och Alice att bege oss till kyrkan. Matilda skulle gå luciatåg där med miniorerna. Det var jättefint! men eftersom det var mässa tyckte barnen att det blev långtråkigt. Mässor är ju så långdragna, det tycker till och med jag och jag är vuxen! Så vi gick och tittade i en affär om det fanns pepparkakshus där att köpa. Men icke sa nicke.... nu har vi varit i alla affärer i stan så nu ger jag upp.

Väl hemma var det plugg som gällde. Har suttit hela e.m och kvällen och pluggat. Har fixat lite med julkort också som ska skickas. Det är mycket som ska hinnas med vill jag lova. Julfika med svärmor och svärfar hann jag med också.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Lalla

Dagarna fram till jul nu är ju fullspäckade med saker som man ska göra och hinna med. Det är inte lätt inte. Vi ses imorgon. Kram

2008-12-15 @ 21:33:27
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0