Onsdag, Torsdag och Fredag

Har inte hunnit skriva på länge. Har haft fullt upp de senaste dagarna. Veckan har gått jättefort! Har gjort mina vfu-uppgifter, men jag ska fortsätta med en uppgift nästa vecka. För alla barn har inte gjort apelsiner än. Igår ( torsdag) började jag med min observation och dokumentation. Jag har kopierat en skiss över avdelningen där jag idag har fyllt i saker och ting som vi skulle göra.Om b.l.a inomhusmiljön. Vad barnen leker med på förskolan, materialfrågor m.m Det har gått jättebra! Jag har även fotat alla rummen på avdelningen! En kul uppgift faktiskt..... Idag har även förskolan haft dramadag i rörelsesalen. 4-5 åringar.En dramapedagog och en ateljerista kom på besök och vi har haft en mycket intensiv dag med mycket drama på schemat! Slutade kl. 15.00 Hämtade barnen kolmörkt som vanligt vid kl. 16.00 mörkt på morgonen och mörkt när vi kommer hem....

När jag kom hem stod det 5 röda rosor på köksbordet!!!! Åh.... så fina dem var.
Johan hade köpt dem till till mig. Tidigare idag har jag även fått ett sms av honom.
Detta är inte så vanligt. Men gud så glad jag blir när man får sådana romantiska saker!!

I och för sig hade jag klagat kvällen innan om varför killar inte är så romantiska så ofta. Kollade då på Bröllopsform ett tag tillsammans på tv.
 Killar brukar ta allt för givet.......och uppvaktar oss tjejer inte så ofta som vi vill att de ska göra!!
( I allafall jag)
Jo, en annan rolig sak! Johan och jag ska på bio imorgonkväll (lördag) Vi ska se Vi hade i allafall tur med vädret igen! ??
Heter den så? Kram

Kommentarer
Postat av: Lalla

Oh, "Vi hade vi iallafall tur med vädret igen ska vara jättebra har jag hört" :) & vad trevligt med lite rosor :) Och Ullaredskorten ja, det är ju lite minnen man kommer att tänka på alltså. Usch. Fast då när jag tog korten så tänkte vi ju inte så mycket på det, eftersom det var så pass tidigt på dagen. Och korten är väl inte dom allra bästa heller. Skulle tagit lite fler kort alltså :p Det blir nästa gång, då vi ska ha trevligt hela helgen lång! :D Kram

2008-12-06 @ 19:30:28
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0