Måndag och första dagen på vfu-period 2

Hej Hej!!
Började klockan 08.00 på praktiken. Spännande att komma tillbaka efter så många veckor borta ifrån dem. Allt var sig likt när jag kom. Jag och min vägledare planerade de 2 veckorna som jag ska vara där nu. Gick igenom mina uppgifter. Bestämde att jag skulle ha mitt heldagsansvar nästa onsdag! Ska b.la hålla i luciaträningen med barnen! Oj undrar hur det ska gå..... Hehehe. Ska även kika lite på inomhusmiljön denna gång inne på förskolan. Jaha i allafall... slutade vid 14. Hämtade barnen o sen iväg till Julpyssel på miniorerna. Först var vi i kyrkan en stund oh sen julpyssel + gröt och julsmörgås inne på församlingshemmet. Det var jättekul att pyssla hela familjen var engagerad Hahaha!!! Fina små saker blev det! Kul var de också att träffa vänner med deras barn. Kom hem vid 20. Barnen i säng. Jag skulle ha pluggat men orkade inte alls..... pratade i telefon med Johanna istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0