Måndag

Jaha, då var det dags för en ny vecka igen! Vad fort helgen går eller hur? Idag har jag haft sista vfu-uppgiften med barnen på förskolan. Den har löpt några dagar nu. Från slutet av förra veckan tills idag. Det har funkat jättebra faktiskt! Jag är supernöjd. Imorgon ( Tisdag) Ska jag ha möte med min vägledare om hur det har gått under veckorna. Jag börjar även kl. 6.10 imorrn. Oj Oj hur ska det gå??? ska åka en buss vid 5.40 tror jag det var.

Nu har jag suttit och pluggat som vanligt framför datorn. Jo, igår förresten så var jag väldigt flitig med studierna. Skrev i utvecklingsplanen, skrev rent om inomhusmiljön på förskolan. Samt planeringen till vfu-uppgifterna. Känns som jag har något sådär koll på allt nu. Men en sak har jag ens inte börjat med än. De 3 individuella texterna....... shit shit shit!! men jag får ta dem på lovet. Nä, nu ska jag snart gå o sova. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0