Lördag- Shopping

Idag gick vi upp vid 9.30! Välbehövlig sovmorgon faktiskt. På f.m gick jag och barnen till Priskrossen. Jag hittade strumpbyxor, mysstrumpor och leggins till mig själv!!!! vad glad jag blev! Skulle ha köpt en julklapp till min kära bror men hittade inget. Gick sedan till Outlet och tittade. Jag köpte en julklapp där..... till??? Matilda fick 3 par strumpor. Var på Jysk, inte visste jag att det var 50-70% på alla julsaker!!!! Fynda massor av saker där. Kanonkul!! Köpte även 2 stycken julklappar där också. Åhhhh.... jag älskar att shoppa. Men det visste ni kanske redan!! Hahaha. Har även varit på vift efter ett pepparkakshus men har ej hittat något snyft!

På e.m och kvällen har jag suttit vid datorn. Har skrivit nästan hela reflektionsdokumentet som ska lämnas in i skolan. Har kollat in lite Idol-klipp från b.l.a efterfesten igår....! Kul! Nä, nu ska jag käka lite och se på Dansbandskampen.... Hehe!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lalla

Vilken härlig lördag du haft :) Och tack för din kommentar. Kul att det ser ut som att vi har bra sammanhållning. Det var ett antal diksussioner bakom alla kort vi tog i eftermiddags, men dom blev ganska bra ändå tillslut. Hade bra A-C! Kram

2008-12-14 @ 18:43:58
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0