Lördag och dags för mellandagsREA

Åkte in till stan på f.m. Jag o barnen var på Shape i Ingelstaområdet. Fynda en julsak för halva priset + en vattenkanna som liknade en elefant. Var på Bauhaus jag hittade en stor lykta + blockljus till trappen. Detta också för REApris. Matilda och jag gick en sväng till Rusta. ( Jag kom hastigt på att det skulle vara roligt med nya mattor till barnens rum) hittade jättefina mattor till båda två!! jättenöjd! Åt lunch!!!!! sen tillbaka till Ingelstaområdet. Guuud vilken kö med bilar. Alla ska visst gå på REA när vi ska göra det.

Var på Maxihuset. Hittade en finstickad tröja till mig och ett par jeans till Alice på Cubus! Matilda fick ett par vinterstövlar. Allt till REApris!! Jippi! Johan ville åka till Mediamarkt sen så det gjorde vi. Gissa om barnen var trötta. Neeej..... inga fler affärer mer!!!!!!!!!!!! Allt blev roligare när vi kom till sista stoppet. Coop! barnen fick leka av sig i deras lekpark där inne.

Tv och mys i soffan när vi kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0