Lördag och dags för Lilljul!!

Halloj!
Åkte in till stan med familjen på f.m lämnade barnen hos farmor och farfar. Jag och Johan åkte till Mcdonalds och käkade
lunch. Fattar inte så himla gott det är med den där förtjusande hamburgaren! Sen åkte vi till Rusta där vi köpte en ny julgran. Var på Jula, Mediamarkt köpte julklapp till Johanna där, leksaksaffären bredvid var vi också inne på. Elgiganten, Skopunkten. Fyndade ett par jättefina skinstövlar där....!!! hade kostat 400 kr. och det var halva priset nu. Sista stället vi var på var Expert. Oj Oj.... mycket shopping blev det.

Klockan 17 var det dags för lilljul hemma hos Johanna. Susanne kom också dit. Oh....!! det var jättemysig med alla ljus. Vi pysslade, dekorera pepparkakor, satte nejlikor i apelsin. Vi åt också varm smörgåstårta som Johanna hade gjort. Hon bjöd också på cider och kiwilikör tror jag att det var??Guuud vad gott det var!! Härlig julmusik lyssnade vi också på under tiden. Till sist hade vi julklappsöppning, spännande.... Jag fick jättefina presenter. Tack så jättemycket! Oj vilken härlig och lyckad kväll... och vad trött man var när man kom hem.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lalla

Jag ska ta och hälsa Kim från dig :) Vilken härlig lördag du haft :) Är du färdig med alla julklappar nu? Kram

2008-12-22 @ 13:06:41
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0