Juldagen

Sov vääääldigt länge! Åt nog frukost vid 10.15 tror jag och klockan 13 var det dags att åka till Johans föräldrar på julmat + mer julklappsöppning. ( Det blir för mycket för barnen att ta allt firande på julafton) Åt god julmat så jag nästan sprack!! sen var det dags för julklapparna. Barnen är inte ett dugg bortskämda nejdå inte alls!!! Hahaha! De fick typ 15 paket var av farmor och farfar eller nått. inte klokt.... Sen var det fika med hembakat i mängder. Satt och jäste till slut.....

När vi väl var hemma tog vi på oss ordentligt och gick ut på en långpromenad. Jätteskönt och välbehövligt.


Paketöppning hos farmor och farfar


Kolla röran efter julklappsöppningen. Tyckte det såg så roligt ut så jag tog en
bild på det hela! Jag lovar det låg papper och öppnade julklappar precis
överallt.


Min svärmor är alltid så duktig på att baka och gör mycket julegott varje år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0