Helgen som varit

Sov lääääänge idag. Åt frukost typ vid 10 tror jag. Hela familjen åkte in till stan. Åkte först till Byggmax och kollade lite. Sedan blev det lunch på Mcdonalds och det uppskattades verkligen utav barnen kan jag lova. Det var ett tag sen vi var där! Åkte och lämnade barnen hos svärmor och farfar. Nu var det Julplappsshopping som gällde för Johan och mig. Åkte till Rusta handlade ljusslingor till trädgården! Sen till Maxihuset, hittade lite smått o gott! Köpte b.l.a julklapp till Johanna. Byxor till barnen också. Bion började 18.15 var tidigare så vi hann och gå o köpa lite godis på Gottegrisen Mums mums!! Bion var verkligen jättebra! den kan jag verkligen rekomendera. Sedan blev det kvällsmat hos svärmor o farfar och samtidigt lite tv-tittande. En rolig dag helt enkelt!!

Söndag: Känner mig jättestressad. Måste verkligen plugga, men har så mycket annat som ska göras så här vid juletider!
Svärmor och svärfar har kommit. Ska hjälpa till med att sätta upp julgardiner och göra det lite mysigt här i vårat lilla hus! Som tack bjuder vi på god lunch idag! Jag själv vill oxå pyssla men hinner inte just nu. Ska sätta mig och renskriva planeringarna till vfu-uppgifterna som jag har gjort. Sen skriva lite om inomhusmiljön på förskolan. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Lalla

Helhetsansvaret tror jag inte att din vägledare ska dokumentera om. Så kommer inte vi att göra iallafall. Jag kommer att ha hand om uppgifterna min vägledare ska ha, exempelvis mellanmålet och diskningen. Sen så kommer min vägledare att lämna större utrymme åt mig för att jag ska komma i kontakt mer med föräldrarna och hon kommer hålla sig lite mer i bakgrunden. Så har vi kommit överens om det iallafall. Men jag vet inte om det är rätt. Man kanske kan nämna något om helhetsansvaret i utvecklingsplanen? Hoppas att det går bra. Kram

2008-12-07 @ 19:12:52
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0