Fredag!!! sista dagen i skolan

Idag har vi haft studentverkstad! Vår grupp startade imorse med hantverk. Där fick grupperna skapa trätomtar samt vänskapsband. Det gick jättebra tyckte jag. I övrigt så var grupperna med nöjda med vår verkstad. Sen var det dags för nästa grupp som skulle ha ordet ( svenska) det var jättekul! OjOj vad vi skrattade allihopa....... skulle b.la göra stafettskrivning och det var kul. Hade även frågesport om de olika böcker vi har läst i kursen! Nästa grupp höll i en bildverkstad. Fick göra sockerlagsmålning b.l.a. Vilken rolig sista dag i skolan. Kunde inte bli bättre!! Körde på så vi slutade lite tidigare än beräknat.

Lena, Alexandra och jag gick och värmde mat efteråt. Satt och åt samt pratade och hade jättekul!! (som alltid)
Åkte med Lena ner till city, tusentals som trängdes på parkeringen. Inte klokt vad människor blir galna i juletider! Tog en tidigare buss hem. Johan och jag hämtade barnen gemensamt med bil. Massor av packning nu när man ska ta hem alla saker på hyllor och sådär inför lovet.

Hämtade Alice, skulle ge en liten god jul present till alla fröknar. Men Alice hade redan givit dem på f.m!! Hahaha.... hon kunde inte hålla sig. Jaja, det gjorde inget!

Nu är jag hemma och jag är så himla trött, borde plugga och skriva portfolio. Vi får se!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0