2 veckor uppehåll i bloggandet. Har haft fullt upp!

Vecka 12-13
Nu var det evigheter sedan jag skrev. Jag har helt enkelt inte haft tid för det har varit så mycket i skolan. I 2 veckor har det pågått ett arbete som kallas KU-arbete. Det har varit fullt upp och tiden har gått så himla fort så jag har inte haft någon tid över till bloggandet. Men nu så skriver jag några rader.!! äntligen!

Under dessa veckor som KU-arbetet har pågått har jag faktiskt spelat in en alldeles egen CD-singel!! Har skrivit text och musik själv till en barnlåt. Matilda har även varit med i skolan en dag nu under veckan som gått. Hon har också fått sjunga och spela in tillsammans med mig!!! Rktigt kul har det varit, men oj  vilket jobb det har varit att spela in en låt........

Jag har också varit på Mediamarkt o framkallat bilder som jag har tagit ute på vfu:n ( 2 omgångar har det blivit)


Johanna kom och hälsade på i skolan i torsdags (26/3) det var kul! Matilda, jag och Alexandra var ute o åt lunch på Pastabuffèn, Var på Mediamarkt och grejade och styrde i bildsalen!! Matilda älskar detta ställe!



Goda våfflor blev det på Våffeldagen i Onsdags!!
Smaskens!









Vid den här datorn har jag bott i nästan 2 veckor! Här har
jag spelat in min låt!


Här är Matilda i full gång med att sjunga och spela in
låten "Jag kan själv"

Kommentarer
Postat av: Lalla

Så fina bilder :) Imorgon kommer alla att få höra din låt, kul :) Ha en bra dag! Kram

2009-03-30 @ 07:48:42
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0