12 mars Torsdag, 11 mars Onsdag

Torsdag: Mådde inte alls bra idag. Försov mig lite men inte så farligt. Var sååå himla trött. Ont i halsen o lite småsnuvig. Lugn dag på vfu:n skönt!! kunde ta hand om barnen lite extra. Hann t.o.m att vässa barnens färgpennor, det ni! Sista dagen för praktikanterna. 2 tjejer som gick i 5:an! de hade några frågor med sig som de skulle ställa om just detta yrke som förskolelärare. Jag satt också med o försökte att svara på dessa frågor! Då kändes det verkligen som att man var färdigutbildad redan när man satt med små praktikanter alla redan!

Hämta barnen. Var hemma i 1.30 min. Sen in till stan igen!!!! Träffade Rebecka från min förra arbetsgrupp. Hon hade 2 st.  biobiljetter på förhandsvisningen av En shopaholics bekännelser som jag fick. Jag o Johanna gick på bio kl. 18 o såg den. Den var riktigt rolig alltså!! skratta många gånger!!! Tack snälla Rebecka för att vi fick en härlig filmkväll!!

Kände mig bättre i halsen o näsan under kvällens gång....Skönt!


Onsdag: Hade jätteont i halsen+ trött som ett nervvrak. Full rulle på förskolan!! vet inte men alla barn var helt vilda!
hade ont i halsen så jag kunde knappt prata, och när jag väl gjorde det lät det dovt tyckte jag.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0