1 mars Söndag Mysig dag ute!!

Jag o barnen följde med våra vänner Kim o hennes dotter Natalie till Albogastallet. Natalie skulle vara med på en prova -på ridning. Matilda ville inte så vi skulle titta på. Var inne i stallet, där borsta dom hästarna och gjorde iordning dem. Var i ridhuset o satt o tittade på när de red. Efteråt gick vi till cafeterian o jag o barnen åt vår medhavda matsäck. ( Hade med korv med bröd i en termos med hett vatten) Mums! Barnen var jätteglada!!

Jag o barnen gick sedan till Kottebanan vid SOK-stugan. Barnen lekte o hade jättekul! Matilda tyckte att linbanan var roligast! ( Tog kort på henne med mobilen, men vet fortfarande inte hur jag lägger in dem i datorn) Alice tyckte det var roligast att gå balansgång! Hade oxå en liten fruktstund där i solskenet!

Vilken härlig dag!


Här är hästarna i hagen. Matilda o Alice är i bakgrunden


Hästarna ställer gärna upp på en bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0