24 februari tisdag

På e.m var det strålande sol.....!!! snön gnistrade så fint! Gick till min frisör och frågade lite spontant om de hade någon ledig klipptid redan samma dag. Nix pix! Det ända de hade o erbjuda var klockan 14.30 men det gick ju inte för jag skulle hämta på dagis klockan 16.00 Det tar nämligen drygt 2 tim och 45 min när jag är hos frisören. Hahaha!! Och imorgon när jag har lite tid över där är min frisör ledig............Jäkla skit rent ut sagt! Måste verkligen klippa mig nuuu och färga håret.

När ska jag få tid till det???


Kommentarer
Postat av: Lalla

Hehe, jag behöver också fixa till håret. Och när man har praktik så har man ju mindre tid än vanligt tycker jag. Men det löser sig ska du se. Ses snart. Kram

2009-02-26 @ 12:41:09
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0